Sewa Kereta Murah Di Alor Setar, Kedah Hanya Dari RM49.90/Sehari

Green Matrix Car Rental Alor Setar, Jitra & Kuala Kedah merupakan salah satu syarikat kereta sewa yang telahpun bertapak di bandar Alor Setar dan menawarkan perkhidmatan kereta sewa serendah RM49.90 untuk sehari. Berpangkalan di dalam Airport Kepala Batas, Alor Setar, Kedah, syarikat ini telah berkecimpung dalam perkhidmatan sewa kereta dan telah memberikan perkhidmatan yang cukup memuaskan hati pelanggan-pelanggannya. Bermula dari hanya 3 kenderaan sahaja, sejak tahun 2015 mereka telah berkembang ke 30 buah kenderaan dan semakin berkembang kian hari.

Pelanggan-pelanggan Green Matrix Car Rental Alor Setar, Kedah tidak terhad kepada orang tempatan sahaja, malah pelancong-pelancong dari negara luar pun turut serta menggunakan perkhidmatan kereta sewa daripada Green Matrix Car Rental Alor Setar, Kedah. Bukan mudah untuk anda mendapatkan kereta sewa murah di Alor Setar, Kedah hanya dari RM49.90/Sehari, tetapi dengan Green Matrix Car Rental Alor Setar, Kedah, ia menjadi kenyataan bagi mereka yang memerlukan perkhidmatan kereta sewa yang mantap dan murah.

Secara asasnya perkhidmatan yang disediakan oleh Green Matrix Car Rental Alor Setar, Kedah adalah perkhidmatan sewa yang mana anda boleh menyewa kereta secara harian, mingguan ataupun bulanan, dengan harga sewa yang memang cukup berpatutan dan susah untuk didapati di tempat lain. Pelbagai pilihan kereta yang anda boleh dapati dengan Green Matrix Car Rental Alor Setar, Kedah yang mana anda boleh mendapatkan kereta sewa murah di Alor Setar, Kedah hanya dari RM49.90 sehari.

Sekiranya anda mementingkan bajet atau inginkan kereta yang kecil dan mudah untuk dibawa, pilihan anda yang paling sesuai adalah Perodua Viva, yang menjanjikan penjimatan petrol yang paling optimum di samping memberikan pengalaman pemanduan yang mudah kerana saiznya yang kecil memudahkan anda untuk parking, membawa kereta dalam trafik Alor Setar yang sememangnya sesak dengan mudah. Harga sewaan bagi Perodua Viva memang murah, hanya dari RM49.90/sehari.

Sekiranya anda inginkan kereta yang tidak terlalu kecil atau masih berada dalam kategori kereta compact atau hatchback, anda boleh memilih sama ada dari kereta Perodua Axia ataupun Perodua Myvi, yang mana ia menjanjikan pemanduan yang selesa, ruang duduk yang luas sehingga memuatkan 5 orang dengan selesa, dan juga memberikan ruang but yang besar untuk barang-barang shopping anda, disamping juga ia dapat memberikan penjimatan petrol yang baik.



Untuk mereka yang meminati kereta sedan, terdapat pilihan untuk mendapatkan sama ada Proton Saga, Perodua Bezza dan Honda City, ketiga-tiga kereta ini memberikan perbezaan dari segi harga sewaan, kualiti, keselesaan pemanduan, kepuasan pemanduan dan sebagainya. Bagi anda yang mementingkan penjimatan, Proton Saga adalah pilihan yang sesuai, manakala bagi anda yang mementingkan keselesaan serta pemanduan yang mantap, Perodua atau Honda City menjadi pilihan yang lebih sesuai.


Selain daripada kereta hatchback dan sedan, Green Matrix Car Rental Alor Setar, Kedah juga menawarkan kereta-kereta dari kategori MPV dan juga van. Contoh kereta MPV seperti Perodua Alza, Proton Exora, Hyundai Starex dan Toyota Vellfire manakala di kategori van termasuklah Toyota Hiace. Anda boleh memilih mengikut bajet anda, ataupun bergantung kepada keselesaan anda sama ada anda hanya inginkan ruang yang besar untuk membawa orang yang ramai atau inginkan muatan yang lebih, ataupun anda inginkan kelas, gaya dan keselesaan dalam pemanduan anda. Apa-apa pun, kesemua kereta sewa ini bergantung kepada pilihan dan citarasa anda untuk memilih apa jenis kenderaan yang sesuai bergantung kepada kehendak anda.
Di samping itu juga, selain daripada menyediakan kereta sewa, syarikat Green Matrix Car Rental Alor Setar, Kedah juga menawarkan perkhidmatan pemandu atau chauffeur beserta kereta sewa anda. Ia amat memudahkan terutama sekali bagi pengunjung-pengunjung yang datang ke Alor Setar buat pertama kalinya. Untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut mengenai perkhidmatan kereta sewa sekali pemandu atau chauffeur ini, anda boleh hubungi kami melalui contact info kami di bawah.

Sewa Perodua Viva di Alor Setar








Harian: RM100 / hari

Mingguan: RM85.71 / hari
Bulanan: RM49.90 / hari
Kecil tetapi lincah, penjimatan petrol yang maksimum dan pemanduan yang selesa dan mudah kerana saiz kecil yang ringan dan mudah dibawa, sesuai untuk mereka yang hendak pergi ke tempat yang sesak dan susah nak parking seperti di Bandar Alor setar ataupun di tengah-tengah Bandar, yang mana kereta kecil ini boleh mencilok ke sini dan ke sana dengan mudah. Jangan terpedaya dengan saiznya yang kecil.

sewa Perodua Axia Di Alor Setar 






Harian: RM120.00 / hari

Mingguan: RM102.85 / hari

Bulanan: RM53.33 / hari

Hampir setanding dengan Perodua Myvi dari segi saiz dan pemanduan, Perodua Axia menawarkan ruang duduk seramai 4/5 orang untuk anda beserta rakan-rakan anda menjelajahi sekitar Alor Setar dengan selesa, namun dapat memaksimumkan penjimatan penggunaan petrol.

Sewa Proton Saga Di Alor Setar




Harian: RM130 / hari

Mingguan: RM111.42 / hari
Bulanan: RM53.33 / hari
Untuk tampak sedikit bergaya terutama sekali sekiranya anda hendak menyewa bagi tujuan kerja, Proton Saga menawarkan ruang but yang luas untuk memasukkan barang-barang keperluan di samping dapat menampung 5 orang penumpang dengan selesa.

Sewa Perodua Myvi Di Alor Setar 

Harian: RM140 / hari
Mingguan: RM120 / hari

Bulanan: RM60 / hari

Anda hendak pergi ke tempat-tempat riadah di sekatar Kedah seperti Menara Alor Setar, Masjid Zahir, Taman Jubli dan sebagainya, elok digayakan dengan Perodua Myvi yang serba berkebolehan dan versatile, yang mana ia boleh melipatkan kerusi belakangnya untuk membesarkan ruang storan atau dilipat di tempat asal untuk menampung 5 penumpang dengan selesa.

Sewa Perodua Alza Di Alor Setar



Harian: RM200 / hari

Mingguan: RM171.42 / hari

Bulanan: RM100 / hari

Anda perlukan ruang storan yang lebih besar atau inginkan kereta yang boleh menumpang sehingga 7 orang penumpang, tetapi anda tdak mahu mengambil kereta sewa yang terlalu mahal? Jangan risau, Perodua Alza ada, dengan versatility untuk mengubah tempat duduk ke ruang storan but dan sebagainya. Ia juga tidak terlalu besar yakni anda boleh memandunya di sekitar bandar Alor Setar dengan selesa.






Sewa Honda City Di Alor Setar 







Harian: RM270 / hari

Mingguan: RM231.42 / hari

Bulanan: RM117.00 / hari

Seperti Proton Persona, Honda City juga boleh membawa satu aura yang positif di kalangan peminat kereta ini, dan ia antara satu-satunya model kereta bukan buatan Malaysia yang cukup berkualiti dan berprestij. SIapa yang tak kenal kereta Honda dengan enjinnya yang mantap dan pemanduannya yang marvelous! Sesuai bagi mereka yang memang suka memandu tak kira di mana sahaja.

Sewa Proton Saga Di Alor Setar 





Harian: RM280 / hari

Mingguan: RM240 / hari

Bulanan: Rm121.33 / hari

Anda inginkan ruang yang lebih luas daripada Perodua Alza? Cubalah pula sewa kereta Proton Exora pula, yang mempunyai panjang dan luas kereta yang lebih tinggi daripada Perodua Alza yang mana ia menawarkan ruang storan yang memang besar dan sesuai untuk dibawa bershopping dengan melipatkan kedua-dua kerusi di bahagian belakang dan di bahagian tengah kereta.

Sewa Toyota Hiace ( van 15 Seater) 



Harian: RM400 / hari

Mingguan: RM342.66 / hari

Bulanan: RM160 / hari

Sekiranya anda memerlukan ruang untuk membawa sejumlah penumpang yang besar, misalnya seramai 15 orang, maka anda perlu menyewa van dan bukan kereta, dan antara pilihan ramai adalah Toyota Hiace dengan kepelbagaiannya / versatility.

Sewa Hyundai Starex Di Alor Setar 



Harian: RM600 / hari

Mingguan: RM514.29 / hari

Bulanan: RM240 / hari

Antara pilihan MPV yang eksklusif, ia menawarkan ruang tempat duduk yang cukup selesa dan pemanduan yang cukup mantap, tapi berhati-hati ye kerana MPV ini antara kereta-kereta yang terbesar. Sungguhpun begitu anda akan terkejut dengan handlingnya yang memang cukup responsif.


Sewa Toyota Vellfire di Alor Setar




Harian: RM900 / hari

Mingguan: RM771.43 / hari

Bulanan: RM360 / hari

Anda ingin bergaya ala Dato Seri Vida dengan membawa Vellfire? Ini adalah peluang anda! Harga sewanya yang tinggi adalah disebabkan oleh pemberian keselesaan yang optimum dan pemanduan yang memang class. Amat sesuai untuk disewa bagi para eksekutif atau bahagian pengurusan atasan untuk tujuan mesyuarat, urusan lawatan rasmi dan sebagainya.


Gambar-gambar di bawah ini menunjukkan pelanggan-pelanggan dari Green Matrix Car Rental Alor Setar Kedah. Jelas nampak dari raut wajah mereka yang tersenyum dan ceria menunjukkan rasa puas hati mereka dengan mendapatkan khidmat kereta sewa daripada syarikat ini. Pastinya mereka akan datang lagi untuk mendapatkan perkhidmatan dari Green Matrix Car Rental Alor Setar sekiranya mereka memerlukan perkhidmatan kereta sewa pada masa yang akan datang.

Daripada pelanggan tempatan mahupun di luar negara, kesemuanya telah mendapat manfaat dalam memilih serta mendapatkan perkhidmatan kereta sewa bagi apa sahaja tujuan mereka, sama ada untuk tujuan pekerjaan, percutian dan sebagainya. Syarikat ini amat berterima kasih atas sokongan dan minat yang didapati dari pelanggan pelanggan Green Matrix Car Rental Alor Setar Kedah, kereta sewa murah di Alor Setar, Kedah hanya dari RM49.90/sehari.




Bersama Dato Fazley Yaakob


Jangan ditunggu-tunggu lagi! Anda tidak akan mendapat tawaran yang menarik seperti ini. Hanya dari RM49.90 sehari, anda boleh menyewa kereta idaman anda untuk anda ke mana-mana sahaja yang ingin dituju. Pelbagai pilihan dan jenama kereta untuk ada pilih bergantung kepada keperluan, kesesuaian, minat, penggunaan serta bajet anda. Dapatkan kereta sewa murah di Alor Setar, Kedah hanya dari RM49.90/sehari dari Green Matrix Car Rental Alor setar Kedah sekarang!


GREEN MATRIX CAR RENTAL ALOR SETAR | PERKHIDMATAN KERETA SEWA ALOR SETAR
Telefon: 017-4458847 | Link WhatsApp
Alamat:
Green Matrix Alor Setar
No C3 Arrival Concourse (Arrival Hall)
Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim.
Alor Setar, 06200 Kedah

Comments

  1. Sini bermain di arena-domino.net
    Banyak hadiah hujan uang jutaan rupiah setiap hari
    Bonus mengajak teman 20%
    Tidak memberikan janji tapi memberikan bukti kepada anda semua

    Mari Bergabung sekarang juga di arena-domino.net
    Banyak total Jutaan rupiah menanti anda

    WA : +855964967353

    ReplyDelete
  2. Kereta Myvi auto ada x,nk boking sekr,

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kereta Sewa Pokok Sena

Tips Pemilihan Tinted Kereta Yang Berkualliti Dan Terbaik