Sewa MPV Dengan Harga Yang Berpatutan Hanya Di Green Matrix Alor Setar

Secara asasnya perkhidmatan yang disediakan oleh Green Matrix Car Rental Alor Setar adalah perkhidmatan sewa yang mana anda boleh menyewa kereta secara harian, mingguan ataupun bulanan, dengan harga sewa yang memang cukup berpatutan dan susah untuk didapati di tempat lain. Pelbagai pilihan kereta yang anda boleh dapati dengan Green Matrix Car Rental Alor Setar. 


       Pelanggan - pelanggan Green Matrix Car Rental tidak terhad kepada orang tempatan sahaja, malah pelancong - pelancong dari negara luar pun turut serta menggunakan perkhidmatan kereta sewa dari Green Matrix Car Rental. Bukan mudah untuk anda mendapatkan kereta sewa murah di Alor Setar, Jitra & Kuala Kedah, tetapi dengan Green Matrix Car Rental, ia menjadi kenyataan bagi mereka yang memerlukan perkhidmatan kereta sewa yang mantap dan murah.


     Green Matrix Car Rental Alor Setar juga menawarkan kereta-kereta dari kategori MPV dan juga van. Contoh kereta MPV seperti Perodua Alza, Proton Exora, Hyundai Starex, Toyota Velfire dan Toyota Alphard, manakala di kategori van termasuklah Toyota Hiace.


Anda boleh memilih mengikut bajet anda, ataupun bergantung kepada keselesaan anda sama ada anda hanya inginkan ruang yang besar untuk membawa orang yang ramai atau inginkan kelas, gaya dan keselesaan dalam pemanduan anda. Apa-apa pun, kesemua kereta sewa ini bergantung kepada pilihan dan citarasa anda untuk memilih apa jenis kenderaan yang sesuai bergantung kepada kehendak anda.


Di samping itu juga, selain daripada menyediakan kereta sewa, syarikat Green Matrix Car Rental Alor Setar juga menawarkan perkhidmatan pemandu atau chauffeur berserta kereta sewa. Ia amat memudahkan terutama sekali bagi pengunjung-pengunjung yang datang ke Alor Setar, Kedah buat pertama kalinya. Untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut mengenai perkhidmatan kereta sewa sekali pemandu atau chauffeur ini, anda boleh hubungi kami di contact info kami di bawah.


Senarai Kereta, MPV dan Van Sewa Di Alor Setar

Berikut adalah senarai harga bagi kereta-kereta, MPV beserta van yang boleh didapati di Green Matrix Car Rental Alor Setar, kereta sewa murah di Alor Setar, Jitra & Kuala Kedah , Kedah. Pelbagai pilihan yang anda boleh pilih terpulang kepada kehendak, kemahuan, citarasa mahupun bajet anda. Pasti anda akan mendapat kereta sewa anda dengan harga yang berpatutan. Tempahlah sekarang sebelum terlambat!

Sewa Proton Alza di Alor Setar



Harian: RM200 / hari
Mingguan: RM162.65 / hari
Bulanan: RM95 / hari

Anda perlukan ruang storan yang lebih besar atau inginkan kereta yang boleh menumpang sehingga 7 orang penumpang, tetapi anda tidak mahu mengambil kereta sewa yang terlalu mahal? Jangan risau , Perodua Alza ada, dengan versatility untuk mengubah tempat duduk ke ruang storan but dan sebagainya. Ia juga tidak terlalu besar yakni anda boleh memandunya di sekitar bandar Alor Setar dan Jitra dengan selesa.


Sewa Proton Exora di Alor Setar


Harian: RM280 / hari
Mingguan: RM231.42 / hari
Bulanan: RM135 / hari

Anda inginkan ruang yang lebih luas daripada Perodua Alza? Cubalah pula sewa kereta Proton Exora pula, yang mempunyai panjang dan luas kereta yang lebih tinggi daripada Perodua Alza yang mana ia menawarkan ruang storan yang memang besar dan sesuai untuk dibawa bershopping dengan melipatkan kedua-dua kerusi di bahagian belakang dan di bahagian tengah kereta.


Sewa Toyota Hiace di Alor Setar



Harian: RM240 / hari
Mingguan: RM205.71 / hari
Bulanan: RM120 / hari

Sekiranya anda memerlukan ruang untuk membawa sejumlah penumpang yang besar, misalnya seramai 15 orang, maka anda perlu menyewa van dan bukan kereta, dan antara pilihan ramai adalah Toyota Hiace dengan kepelbagaian / versatility.


Sewa Hyundai Starex di Alor Setar



Harian: RM650 / hari
Mingguan: RM557.14 / hari
Bulanan: RM260 / hari

Antara pilihan MPV yang ekslusif, ia menawarkan ruang tempat duduk yang cukup selesa dan pemanduan yang cukup mantap, tapi berhati-hati ye kerana MPV ini antara kereta-kereta yang terbesar. Sungguhpun begitu anda akan terkejut dengan handlingnya yang memang cukup responsif.

Daripada pelanggan tempatan mahupun di luar negara, kesemuanya telah mendapat manfaat dalam memilih serta mendapatkan perkhidmatan kereta sewa bagi apa sahaja tujuan mereka, sama ada untuk tujuan pekerjaan, percutian dan sebagainya. Syarikat ini amat berterima kasih atas sokongan dan minat yang didapati dari pelanggan-pelanggan Green Matrix Car Rental Alor Setar , kereta sewa murah di Alor Setar.

Jangan ditunggu-tunggu lagi! Anda tidak akan mendapat tawaran yang menarik seperti ini. Anda boleh menyewa kereta  idaman anda untuk anda ke mana-mana sahaja yang ingin dituju. Pelbagai pilihan dan jenama kereta untuk ada pilih bergantung kepada keperluan, kesesuaian, minat, penggunaan serta bajet anda. Dapatkan kereta sewa murah di Alor Setar, Kedah hanya dari Green Matrix Car Rental Alor Setar sekarang !!!!

GREEN MATRIX CAR RENTAL | PERKHIDMATAN KERETA ALOR SETAR, JITRA DAN KUALA KEDAH
Telefon: 017-4458847 | Link WhatsApp

Alamat:
Green Matrix Alor Setar
No C3 Arrival Concourse (Arrival Hall)
Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim.
Alor Setar, 06200 Kedah

Comments

Popular posts from this blog

Kereta Sewa Pokok Sena

Tips Pemilihan Tinted Kereta Yang Berkualliti Dan Terbaik

Sewa Kereta Murah Di Alor Setar, Kedah Hanya Dari RM49.90/Sehari